מכירה טירה, Azrou, Ifrane, מרוקו, ifrane

מכירה - Cod. 39505

  • טיפולוגיה: טירה
  • אזור: 600 m²
  • חדרים: 7
  • רצפה: 3

אחד עומד לצד האלמנטים האסתטיים של ארמון אכילס האטלס ומעריץ התפעלות מההמומה שלו וההתבוננות בפאר של ריהוט חלל ופרטי הבנייה.

האדמה עליה נבנה הארמון הקטן והמפנק נבחרה למרגלות גבעה גבוהה מוקפת מרחבים טבעיים ירוקים: בחירת האתר הייתה דוגמא חיה לאינטראקציה בין החוץ לסביבה הטבעית שמסביבה, המאפשרת לאנשי הבית ליהנות מהטבע בבירת האטלס המרוקאי והעיר השוויצרית הקטנה (איפרנה). מכשולים חזותיים אפשריים.

סביב השטחים הירוקים באזור טאבו של הבנייה, מבוצר הארמון הקטן בעתיד מהאפשרות לחסום את השמש לבנייה או לחדירה כלשהי אל בתוליה של הטבע שמסביב או מהתשוקה והסקרנות של השכן הממושך בבניין.
הארמון נשמר ומתוקף מיקומו ישמור על אספקת האוויר, השמש, השלווה והפרטיות שלו ללא הפרעה.
האתר עונה לתקנים ולבקרות הבנייה העמידות לתנועות טקטוניות, סיקולים ומפולות, בזכות השם הראשון, ובזכות בחירת האתר על סיבים וולקניים וגיאולוגיים קשים וסלעים, כמו גם תכנון ועיצוב של בטון מזוין וסורגים מברזל אנטי-סיסמיים.

מעטפת בנייה היא דרך ירוקה לשליטה על האקלים והסביבה הטבעית באו ביולוגיה לספק יסודות בריאותיים, רמות נוחות וטמפרטורות ולחות סבירות. לכן השדה והבנייה מסודרים באופן שהמבנה הוא הפילטר או הסינון הסביבתי, תוך השלמת משימת קירור, חימום, תאורה או יצירת חמצן, והפחתת חדירת גזים אולטרה סגולים הגורמים למחלות עור וסרטן.

בהשראת המאפיינים הארכיטקטוניים של טירות, מבצרים ובתים מסורתיים, ארמון קטן הציג טכניקות אדריכלות חכמות כדי להבטיח אווירה פנים נוחה, שנפרדת עם האווירה החיצונית השוררת ונדנדות מצב הרוח בזכות אימוץ של ציפורן כפול.
נהגנו לגדר את הגדר בחגורה ירוקה המורכבת מדשא טבעי, צמחים ארומטיים ועשבי תיבול הרים. ,
הסביבה המקיפה את הארמון האטלנטי הקטן הזה היא במובן זה ריאה של הגוף האדריכלי הזה

כדי לעודד סיורי הליכה בבוקר ובערב בתוך הארמון, הולך הרגל מוקף בצמחי נוי ודשא טבעי, ארץ המחקה את הגבהים והדיכאונות של הטבע, כמו גם זיגוג של אבן גיר לטאזה באופן האסתטיקה ומונע החלקה במקרה של חיפוי אריחים בשלג.
החזית מוקפת במשטחים מוצקים מעורבבים בפתחי זכוכית מלבניים כדי להקל על ראות הגשם והגשמים.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB